- Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Битмегеннге сакъал – танг.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Эски джаугъа ышанма.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Тил – миллетни джаны.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Айныгъанлы алты кюн, тогъайгъанлы тогъуз кюн.
- Кёлю джокъну – джолу джокъ.
- Аманнга игилик этсенг, юйюнге сау бармазса.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
- Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
- Урунуу – насыбны анасы.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Аман адамны тепсинге олтуртсанг, къызынгы тилер.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Мал тутхан – май джалар.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
- Таукел тауну аудурур.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
- Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Чарсда алчыны эл кёреди.
- Ётюрюкню башын керти кесер.
- Дуния мал дунияда къалады.
- Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
- Эл бла кёргенинг эрелей.
- Джан саулукъ бермей, сан саулукъ бермезсе.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Рысхы – сют юсюнде кёмюк кибикди.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)