- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Баланы адам этген анады.
- Махтаннган къыз, тойда джукълар.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Келгинчи, къонакъ уялыр, келгенден сора, къонакъбай уялыр.
- Чакъырылмагъан къонакъ тёрге атламаз.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Эркишиге тары кебек танг кёрюнюр.
- Иги адам абынса да, джангылмаз.
- Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
- Ойнаб айтсанг да, эслеб айт.
- Дуния мал дунияда къалады.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Къарнынг бла ёч алма.
- Билген билмегенни юретген адетди.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Босагъа таш юйге кирмей эди, тыбыр таш эшикге чыкъмай эди.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Хата – гитчеден.
- Халкъны джырын джырласанг, халкъ санга эжиу этер.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
- Игини сыйлагъан адетди.
- Ата – билек, ана – джюрек!
- Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Таукелге нюр джауар.
- Тик ёргени, тик энгишгеси да болады.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
- Эринчекни аурууу – кёб.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Ауругъан – джашаудан умутчу.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 2)