- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
- Ойнаб айтсанг да, эслеб айт.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Къууут – джелге, берне – бошха.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Биреуге аманлыкъ этиб, кесинге игилик табмазса.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Эки ойлашыб, бир сёлешген.
- Келгинчи, къонакъ уялыр, келгенден сора, къонакъбай уялыр.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
- Акъдан къара болмаз.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Джылыгъа джылан илешир.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Агъач – джерни чырайы, кийим – эрни чырайы.
- Джырына кёре эжиую.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Айтылгъан сёз ызына къайтмаз.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Орну джокъну – сыйы джокъ.
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Тынгылагъан тынгы бузар.
- Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Тюзлюк тас болмайды.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Къайтырыкъ эшигинги, къаты уруб чыкъма.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)