- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Ашха уста, юйюнде болсун
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
- Мени джылытмагъан кюн, меннге тиймесин!
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Аш хазыр болса, иш харам болур.
- Акъдан къара болмаз.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Къыз тиширыу кеси юйюнде да къонакъды.
- Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Тилчиден кери бол.
- Таугъа чыгъаллыкъ эсенг, тюзде къалма.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
- Окъуу – билимни ачхычы, окъуу – дунияны бачхычы.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
- Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Суу ичген шауданынга тюкюрме.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Терек ауса, отунчу – кёб.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Къалгъан ишге къар джауар.
- Рысхы – сют юсюнде кёмюк кибикди.
- «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Тенги кёбню джау алмаз, акъылы кёбню дау алмаз.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Тил – миллетни джаны.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
инициатива или необходимость...
22.07.2009 02:26:40
как вы думаете будет толк или.. в общем так как тема поднята светским правителем моно и порассуждать:
|
|
|
|
23.07.2009 12:41:30
идея хорошая... говорю, как человек изучавший историю религий... в школе...будет полезно...
|
|||
|
|
23.07.2009 16:36:59
[b:cfa595bc9c]аааа[/b:cfa595bc9c],
в этом я стобой согласен,
|
|||
|
|
23.07.2009 16:43:29
[b:c66c1d3e5e]kub-rub09[/b:c66c1d3e5e], не сильно глубоко это у нас преподавалось... просто... в плане общего развития дети должны знать...о религиях...
|
|||
|
|
23.07.2009 16:54:27
[b:8630bacf31]аааа[/b:8630bacf31],
вот я и думал, думал-ничего кроме Турции в голову не пришло))
|
|||
|
|
23.07.2009 16:59:54
[b:8184077231]kub-rub09[/b:8184077231], нет... больше все таки со знаниями... чем больше знаешь...тем больше думаешь...и сопоставляешь...)))а это уже... само по себе... уничтожает радикализм...))
а насчет Турции...как человек там отучившийся могу сказать...в принципе ты прав...))Турция по сути под эту категорию подходит... с другой стороны...в нашей стране в полной мере приемлемо не будет...))
это будет противоречить генеральной линии партии...))
|
|
|
|
23.07.2009 17:29:05
|
|||||
|
|
24.07.2009 04:50:43
школа -это образование а не воспитание. Не школа должна воспитывать.имхо. а любая религия и наука несовместимы. я категорически против.
|
|
|
|
24.07.2009 12:27:56
[b:09df1c35bf]Obi-Wan Kenobi[/b:09df1c35bf], парочка вопросов...
образование не есть воспитание?...
чем история мировых религий отличается от обычной мировой истории в научном плане?...
|
|
|
|
24.07.2009 14:06:19
|
|||
|
|
24.07.2009 14:13:48
[b:2df2331153]Obi-Wan Kenobi[/b:2df2331153],
|
|||||||
|
|
24.07.2009 14:16:10
|
|||
|
|
24.07.2009 14:27:13
|
|||||||||
|
|
24.07.2009 14:42:24
|
|||||
|
|
24.07.2009 15:32:44
новые предметы это все конечно познавательно, хорошо, но посмотрите на это с другой стороны: введя новый предмет, урезаются часы других-старых, может более важных... Не знаю как у нас в школе, а в универе из-за втореспенных дисциплин урезались профилеобразующие. В итоге с советских времен часы некоторых предметов сократились на порядки. Вот и думайте что хорошо: быть хорошим специалистом и немного знать о всем остальном или быть не самым хорошим специалистом, но с хорошими познаниями в других дисциплинах...
|
|
|
|
24.07.2009 15:38:34
[b:29fd88764a]Mingi-Tau[/b:29fd88764a], не путай школу и универ...)))
школа это общеобразовательное заведение... в отличии от ВУЗа...который дает профессиональное образование...)))
|
|
|
|
24.07.2009 15:51:38
[b:0a7289e18a]аааа[/b:0a7289e18a],
|
|||||
|
|
24.07.2009 15:53:18
[b:ab313c74f7]аааа[/b:ab313c74f7], бизни универде Ана тилни окъукъутыйселе, религияни сугъарчу къаллыкъ тюйюлдюле...
|
|
|
|
24.07.2009 15:56:28
[b:18977494f8]Mingi-Tau[/b:18977494f8],
|
|||
|
|
24.07.2009 15:58:14
[b:6d7d98b9c5]Mingi-Tau[/b:6d7d98b9c5],
|
|||
|
|
24.07.2009 16:07:40
|
|||
|
|
25.07.2009 00:41:31
|
|||
|
|
25.07.2009 01:09:31
|
|||
|
|
28.07.2009 00:48:47
в моей школе каждый год приезжали американцы привозили свое сухое молоко и рассказывали об Иисусе, тогда СССР уже не стало а Бог так и не вернулся в страну...
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)