- Урунуу – насыбны анасы.
- Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Аман адам элни бир-бирине джау этер.
- Чыкълы кюнде чыкъмагъан, чыкъса къуру кирмеген.
- Бек анасы джыламаз.
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
- Ишлерге уял да, ашаргъа табма.
- Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
- Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
- Аякъларынгы джууургъанынга кёре узат.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Душманны тышы – акъ, ичи – къара.
- Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
- Ач уят къоймаз.
- Эркишини аманы тиширыуну джылатыр.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
- Аш иеси бла татлыды.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Биреу къой излей, биреу той излей.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Бастасын ашагъан, хантусун да ичер.
- Къартны бурнун сюрт да, оноугъа тут.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Таугъа чыгъаллыкъ эсенг, тюзде къалма.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Сёз – кюмюш, джыр – алтын.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Ойнай билмеген, уруб къачар.
Музыкальная школа.
06.12.2008 03:14:40
Хотелось бы услышать комментарии выпускников или недоучившихся музыкантов. Ваши за и против.
|
|
|
|
07.12.2008 18:19:47
Апсатыны ариу къызы
Омакъса |
|
|
|
07.12.2008 18:32:42
Лапусечка... Ты что? Меня уже забыла? Конечно омакъма. А сама-то? Играет на фортепиано... Просто умничка! Я ЗА МУЗЫКАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ!
|
|
|
|
08.12.2008 06:41:06
Уж поверьте, идея отличная
|
|
|
|
14.12.2008 22:18:50
|
|
|
|
14.12.2008 22:30:43
А во сколько лет можно отдать ребенка в музыкалку? В 6 рановато?
|
|
|
|
14.12.2008 22:39:55
Никогда не рано. Все зависит от способностей ребенка и его рук. В смысле, если руки очень маленькие, то его не возьмут.
|
|
|
|
15.12.2008 20:37:03
cherry
ненавижу сольфеджио!!! ну почему у всех одна беда?))))))))) или ты тоже ходила в музыкалку Карача?)))))) Девушка Гор мне кажется лет в восемь нормально) |
|
|
|
15.12.2008 22:20:21
Айза
Спасибо! |
|
|
|
16.12.2008 01:48:22
В 5- 6 лет --подготовительный.
В 7 лет -- 1 класс. В 8лет--поздновато, но никогда не поздно. |
|
|
|
17.12.2008 20:12:36
ещё один аргумент в пользу музыкалки вспомнила)))) ))))
В одно время в Черкесске часто вырубали свет... вот тогда-то мы с братом и устраивали концерт в четыре руки))) |
|
|
|
03.03.2009 03:58:41
От Кatikа из НФ. Недавно записал передачу с В. Спиваковым на канале "Культура". Без музыки. Просто он отвечал на вопросы слушателей. Нарезал несколько отрывков оттуда, думаю, многим будет интересно.
Как пришел в музыку)) Здесь интересно про то, что искусство учит не просто давать добродетель, а, главное, принимать. Это перекликается с дискуссией в одной из наших тем - действительно принимать помощь, не чувствуя себя униженным, куда труднее, чем помогать другим. Ну и с психологией все согласуется - высокое искусство делает нас сильнее. |
|
|
|
03.03.2009 04:09:19
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)