- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
- Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
- Эл бла кёргенинг эрелей.
- Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
- Баланы адам этген анады.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
- Накъырданы арты керти болур.
- Сакъ юйюне сау барыр.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
- Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Эки къатын алгъан – эки ташны ортасына башын салгъан.
- Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- От этилмеген джерден тютюн чыкъмайды.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
- Ишни ахырын ойламай, аллын башлама.
- Джумушакъ терекни къурт ашар.
- Ишлемеген – тишлемез.
- Бермеген къол, алмайды.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Тулпарлыкъ, билекден тюл – джюрекден.
- Ач бёрюге мекям джокъ.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Ата – баланы уясы.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Накъырда – кертини келечиси.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Адамны сабийин сюйген джюреги, бычакъча, джитиди.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Сангырау къулакъ эл бузар.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Хатерли къул болур.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
- Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
Музыкальная школа.
06.12.2008 03:14:40
Хотелось бы услышать комментарии выпускников или недоучившихся музыкантов. Ваши за и против.
|
|
|
|
07.12.2008 18:19:47
Апсатыны ариу къызы
Омакъса |
|
|
|
07.12.2008 18:32:42
Лапусечка... Ты что? Меня уже забыла? Конечно омакъма. А сама-то? Играет на фортепиано... Просто умничка! Я ЗА МУЗЫКАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ!
|
|
|
|
08.12.2008 06:41:06
Уж поверьте, идея отличная
|
|
|
|
14.12.2008 22:18:50
|
|
|
|
14.12.2008 22:30:43
А во сколько лет можно отдать ребенка в музыкалку? В 6 рановато?
|
|
|
|
14.12.2008 22:39:55
Никогда не рано. Все зависит от способностей ребенка и его рук. В смысле, если руки очень маленькие, то его не возьмут.
|
|
|
|
15.12.2008 20:37:03
cherry
ненавижу сольфеджио!!! ну почему у всех одна беда?))))))))) или ты тоже ходила в музыкалку Карача?)))))) Девушка Гор мне кажется лет в восемь нормально) |
|
|
|
15.12.2008 22:20:21
Айза
Спасибо! |
|
|
|
16.12.2008 01:48:22
В 5- 6 лет --подготовительный.
В 7 лет -- 1 класс. В 8лет--поздновато, но никогда не поздно. |
|
|
|
17.12.2008 20:12:36
ещё один аргумент в пользу музыкалки вспомнила)))) ))))
В одно время в Черкесске часто вырубали свет... вот тогда-то мы с братом и устраивали концерт в четыре руки))) |
|
|
|
03.03.2009 03:58:41
От Кatikа из НФ. Недавно записал передачу с В. Спиваковым на канале "Культура". Без музыки. Просто он отвечал на вопросы слушателей. Нарезал несколько отрывков оттуда, думаю, многим будет интересно.
Как пришел в музыку)) Здесь интересно про то, что искусство учит не просто давать добродетель, а, главное, принимать. Это перекликается с дискуссией в одной из наших тем - действительно принимать помощь, не чувствуя себя униженным, куда труднее, чем помогать другим. Ну и с психологией все согласуется - высокое искусство делает нас сильнее. |
|
|
|
03.03.2009 04:09:19
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)