- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
- Сормай – алма, чакъырылмай – барма.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Накъырда – кертини келечиси.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Таукел тауну аудурур.
- Сютню башын джалагъан къутулур, тюбюн ичген тутулур.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Биреуге аманлыкъ этиб, кесинге игилик табмазса.
- Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Биреу къой излей, биреу той излей.
- Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Айтхан – тынч, этген – къыйын.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Биреуге аманлыкъны тилеме да, кесинге ашхылыкъны тиле.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Сагъыш – къартлыкъгъа сюйюмчю.
- Ургъан суудан башынгы сакъла.
- Ашаса, ашамаса да, бёрюню ауузу – къан.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Ким бла джюрюсенг, аны кёзю бла кёрюнюрсе.
- Ачылгъан эт джабылыр, кёрген кёз унутмаз.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Аш кетер да бет къалыр.
- Сёз – кюмюш, джыр – алтын.
- Акъдан къара болмаз.
- Ат да турмайды бир териде.
- Таугъа чыгъаллыкъ эсенг, тюзде къалма.
- Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Тамбла алтындан бюгюн багъыр ашхы.
Музыкальная школа.
06.12.2008 03:14:40
Хотелось бы услышать комментарии выпускников или недоучившихся музыкантов. Ваши за и против.
|
|
|
|
07.12.2008 18:19:47
Апсатыны ариу къызы
Омакъса |
|
|
|
07.12.2008 18:32:42
Лапусечка... Ты что? Меня уже забыла? Конечно омакъма. А сама-то? Играет на фортепиано... Просто умничка! Я ЗА МУЗЫКАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ!
|
|
|
|
08.12.2008 06:41:06
Уж поверьте, идея отличная
|
|
|
|
14.12.2008 22:18:50
|
|
|
|
14.12.2008 22:30:43
А во сколько лет можно отдать ребенка в музыкалку? В 6 рановато?
|
|
|
|
14.12.2008 22:39:55
Никогда не рано. Все зависит от способностей ребенка и его рук. В смысле, если руки очень маленькие, то его не возьмут.
|
|
|
|
15.12.2008 20:37:03
cherry
ненавижу сольфеджио!!! ну почему у всех одна беда?))))))))) или ты тоже ходила в музыкалку Карача?)))))) Девушка Гор мне кажется лет в восемь нормально) |
|
|
|
15.12.2008 22:20:21
Айза
Спасибо! |
|
|
|
16.12.2008 01:48:22
В 5- 6 лет --подготовительный.
В 7 лет -- 1 класс. В 8лет--поздновато, но никогда не поздно. |
|
|
|
17.12.2008 20:12:36
ещё один аргумент в пользу музыкалки вспомнила)))) ))))
В одно время в Черкесске часто вырубали свет... вот тогда-то мы с братом и устраивали концерт в четыре руки))) |
|
|
|
03.03.2009 03:58:41
От Кatikа из НФ. Недавно записал передачу с В. Спиваковым на канале "Культура". Без музыки. Просто он отвечал на вопросы слушателей. Нарезал несколько отрывков оттуда, думаю, многим будет интересно.
Как пришел в музыку)) Здесь интересно про то, что искусство учит не просто давать добродетель, а, главное, принимать. Это перекликается с дискуссией в одной из наших тем - действительно принимать помощь, не чувствуя себя униженным, куда труднее, чем помогать другим. Ну и с психологией все согласуется - высокое искусство делает нас сильнее. |
|
|
|
03.03.2009 04:09:19
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)