- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Билимли ёлмез, билимсиз кёрмез.
- Тил – миллетни джаны.
- Аман эсирсе, юйюн ояр.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Тыш элде солтан болгъандан эсе, кесинги элде олтан болгъан игиди!
- Таукел къуру къалмаз.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Рысхы – сют юсюнде кёмюк кибикди.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Къарнынг къанлынга кийирир.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Уясында не кёрсе, учханында аны этер.
- Ушамагъан – джукъмаз.
- Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
- Ачлыкъ отха секиртир.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Акъылсызны джууукъгъа алма, акъыллыны кенгнге салма.
- Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
- Уллу сёлешме да, уллу къаб.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Джарлы эскисин джамаса, къууаныр.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- От этилмеген джерден тютюн чыкъмайды.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Бет бетге къараса, бет да джерге къарар.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Чабакъгъа акъыл, табагъа тюшсе келеди.
- Аманнга игилик этсенг, юйюнге сау бармазса.
- Сормай – алма, чакъырылмай – барма.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Тели турса – той бузар.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Джашны джигитлиги сорулур, къызны джигерлиги сорулур.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Зар адамны насыбы болмаз.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)