- Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
- Хар ишни да аллы къыйынды.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
- Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
- Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
- Аманнга игилик этсенг, юйюнге сау бармазса.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Къанны къан бла джуума, аманны аман бла къуума.
- Бастасын ашагъан, хантусун да ичер.
- Нёгерсизни джолу узун.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
- Аш хазыр болса, иш харам болур.
- Билимли ёлмез, билимсиз кёрмез.
- Джюрекге ариу – кёзге да ариу.
- Джол бла сёзню къыйыры джокъ.
- Джюрекден джюрекге джол барды.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Зарда марда джокъ.
- Этни бети бла шорпасы.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Аман адам элни бир-бирине джау этер.
- Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
- Сёз – кюмюш, джыр – алтын.
- Чакъырылмагъан къонакъ къачан кетерин сормаз.
- Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
- Телини эшигин, махтау джабар.
- Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
Правила похорон
28.08.2010 14:09:00
tak odinakovo horonyat myjchin i jenshin?
|
|
|
|
28.08.2010 19:58:59
Да иншааЛЛАХ,различий нет
|
|
|
|
28.08.2010 20:57:44
Амани
В джаназа и в глубине могилы кажется только разница... |
|
|
|
30.08.2010 18:44:08
без логина
Уа аляйкумус-Салям уа рахматуЛЛАХИ уа баракятуХу из книги ?Правила похорон? шейха Мухаммада Наср ад-Дина аль-Албани. |
|
|
|
30.08.2010 19:45:32
Следует ли омывать ребенка и читать джаназу (заупокойную молитву) для него? Ребенку 8 лет.
Ответ: Хвала Аллаху! Согласно мнению всех ученых, ребенка следует омыть и прочитать заупокойную молитву для него. Ибн Кудама (да помилует его Аллах) сказал, что относительно этого не существует разногласий. Ибн аль-Мунзир передал, что существует единодушное согласие среди ученых, что за ребенка следует читать заупокойную молитву. См. Аль-Мугни, 3/458 Когда для ребенка совершают заупокойную молитву, не следует молиться о прощении и в молитве не следует произносить ?Аллахумма агфир лаху? (Аллах, прости его), потому что у него не записываются грехи. Но молящиеся должны попросить прощения и милости для его родителей. Это следует из сообщения, переданного Абу Даудом (3180) и ат-Тирмизи (1031) от аль-Мугхира ибн Шуба, что Пророк, да благословит его Аллах и приветствует, сказал: ?Для него пусть совершат заупокойную молитву, и молящиеся должны попросить прощения и милости для его родителей?. Классифицирован как сахих аль-Албани в Ахкаам аль-Джанааиз, стр. 73. См также ответ на вопрос 13985. И Аллах знает лучше. Да благословит Аллах Пророка Мухаммада и его семью и сподвижников. Ислам Q&A Шейх Мухаммад Салих аль-Мунаджид http://islam-qa.com/index.php?ref=23301&ln=eng |
|
|
|
05.09.2010 19:58:47
Амани
понятно, спасибо. странно то, что в тех хадисах не указано о том, что впоследствии это постановление было отменено |
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)