- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Ат басханны джер билед.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Ат да турмайды бир териде.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
- Джарлыны тону джаз битер.
- Къая джолда джортма, ачыкъ сёзден къоркъма.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Къарт болгъан джерде, берекет болур, сабий болгъан джерде, оюн болур.
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
- Тилсиз миллет джокъ болур.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Ата – баланы уясы.
- Гугурук къычырмаса да, тангны атары къалмаз.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Чабакъсыз кёлге къармакъ салгъанлыкъгъа, чабакъ тутмазса.
- Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Юреннген ауруу къалмаз.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
- Аш кетер да бет къалыр.
- Керти сёзге тёре джокъ.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Джети тилни билген джети кишиди.
- Болджал ишни бёрю ашар.
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Накъырда – кертини келечиси.
- Ишлемеген – тишлемез.
- Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Айыбны суу бла джууалмазса.
- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Ойнаб айтсанг да, эслеб айт.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Джырына кёре эжиую.
Правила похорон
28.08.2010 14:09:00
tak odinakovo horonyat myjchin i jenshin?
|
|
|
|
28.08.2010 19:58:59
Да иншааЛЛАХ,различий нет
|
|
|
|
28.08.2010 20:57:44
Амани
В джаназа и в глубине могилы кажется только разница... |
|
|
|
30.08.2010 18:44:08
без логина
Уа аляйкумус-Салям уа рахматуЛЛАХИ уа баракятуХу из книги ?Правила похорон? шейха Мухаммада Наср ад-Дина аль-Албани. |
|
|
|
30.08.2010 19:45:32
Следует ли омывать ребенка и читать джаназу (заупокойную молитву) для него? Ребенку 8 лет.
Ответ: Хвала Аллаху! Согласно мнению всех ученых, ребенка следует омыть и прочитать заупокойную молитву для него. Ибн Кудама (да помилует его Аллах) сказал, что относительно этого не существует разногласий. Ибн аль-Мунзир передал, что существует единодушное согласие среди ученых, что за ребенка следует читать заупокойную молитву. См. Аль-Мугни, 3/458 Когда для ребенка совершают заупокойную молитву, не следует молиться о прощении и в молитве не следует произносить ?Аллахумма агфир лаху? (Аллах, прости его), потому что у него не записываются грехи. Но молящиеся должны попросить прощения и милости для его родителей. Это следует из сообщения, переданного Абу Даудом (3180) и ат-Тирмизи (1031) от аль-Мугхира ибн Шуба, что Пророк, да благословит его Аллах и приветствует, сказал: ?Для него пусть совершат заупокойную молитву, и молящиеся должны попросить прощения и милости для его родителей?. Классифицирован как сахих аль-Албани в Ахкаам аль-Джанааиз, стр. 73. См также ответ на вопрос 13985. И Аллах знает лучше. Да благословит Аллах Пророка Мухаммада и его семью и сподвижников. Ислам Q&A Шейх Мухаммад Салих аль-Мунаджид http://islam-qa.com/index.php?ref=23301&ln=eng |
|
|
|
05.09.2010 19:58:47
Амани
понятно, спасибо. странно то, что в тех хадисах не указано о том, что впоследствии это постановление было отменено |
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)