Войти на сайт
21 Февраля  2018 года

 

  • Илму – джашауну джолу.
  • Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
  • Окъ къызбайны джокълайды.
  • Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
  • Билими азны – ауузунда кирит.
  • Чарсда алчыны эл кёреди.
  • Эли джокъну – кёлю джокъ.
  • Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
  • Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
  • Джюрекден джюрекге джол барды.
  • Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
  • Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
  • Тынгылагъан тынгы бузар.
  • Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
  • Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
  • Айтхан сёзюне табылгъан.
  • Джол бла сёзню къыйыры джокъ.
  • Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
  • Таукелге нюр джауар.
  • Ашыкъгъан cуу, тенгизге джетмез.
  • Накъырданы арты керти болур.
  • Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
  • Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
  • Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
  • Эл бла кёргенинг эрелей.
  • Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
  • Накъырда – кертини келечиси.
  • Кёб джашагъан – кёб билир.
  • Ауузу бла къуш тута айланады.
  • Ёксюзню тилеги къабыл болур.
  • Окъуу – билимни ачхычы, окъуу – дунияны бачхычы.
  • Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
  • Ата – билек, ана – джюрек!
  • Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
  • Уллу къазанда бишген эт, чий къалмаз.
  • Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
  • Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
  • Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
  • Керек ташны ауурлугъу джокъ.
  • Ач къарным, тынч къулагъым.
  • Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
  • Билим насыб берир, билим джолну керир.
  • Айтхан – тынч, этген – къыйын.
  • Тулпарлыкъ, билекден тюл – джюрекден.
  • Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
  • Таш ата билмеген, башына урур.
  • Акъыл бла адеб эгизледиле.
  • Кечеси – аяз, кюню – къыш, джарлы къаргъагъа бир аш тюш!
  • Адамгъа аман кюн соруб келмейди.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.

 

Страницы: 1
RSS
[ Закрыто ] ОСНОВНАЯ ЦЕЛЬ ДАННОГО РЕСУРСА: Добиться от специализированных лабораторий повторения эксперимента с
 
http://baziev.etalontest.ru/
 
...с чем?..с кроликами?
 
Evidence

ОСНОВНАЯ ЦЕЛЬ ДАННОГО РЕСУРСА: Добиться от специализированных лабораторий повторения эксперимента с измерением скорости распространения ЕСТЕСТВЕННОГО МОНОХРОМАТИЧЕСКОГО СВЕТА
 
зачем измерять скорость естесственного монохроматического света, если придумали искусственные лампочки?
 
Evidence
http://baziev.etalontest.ru/index.php/archives/tag /speedlight

govorit, 4to zavisit ot dlini voln
 
ааа...так это ученый-балкарец Молодец!
 
Evidence

da, ya slu4aino uznala o nem... respect! ishet, dumaet...

kak-to bi pomo4` emu
 
Ocean
Мне о нем в марте или апреле еще говорили...мол по радио передавали помочь в фин. отношении?
 
Evidence

nu, hotyabi svyazat` ego s vedushimi laboratoriyami dlya na4ala... v US i v UK...

a finansi oni vsegda prigodyatsya
 
Ocean
Ну да, связи и финансы ходят рядышком...
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам